کسب درآمد ماهیانه در اینترنت

کسب درآمد ماهیانه در اینترنت

کسب درآمد آسان و مطمئن در منزل خودتون
کسب درآمد ماهیانه در اینترنت

کسب درآمد ماهیانه در اینترنت

کسب درآمد آسان و مطمئن در منزل خودتون

تدریس کنید پول پارو کنید!

آیا شما در کامپیوتر  یکی از برنامه ها مانند  ورد یا فتوشاپ اکسل و… را بلدید؟

شما میتوانید از راه تدریس کردن  این برنامه ها پول پارو کنید

آیا میدانید کسانی که برنامه های تخصصی را تدریس  میکنند چقدر درامددارند؟آنها بیشتر از2500000تومان درامد دارند و شماهم  اگر میتوانید تدریس کنید از همین حالا شروع کنید و به فکر آینده خود باشید و از استعداد هایتان درامد کسب کنید

رازهای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی

رازهای موفقیت در بازاریابی الکترونیکی برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و غیر اینترنتی

تدریس آنلاین در کلاس های مجازی یکی از جدیدترین روش های تدریس می باشد. تدریس آنلاین در ایران در حال حاضر کمی ناشناخته و مبهم می باشد و اکثر اساتید و مدرسین دوست دارند تا کلاس های به سبک سنتی را پیش ببرند در حالیکه با همه گیر شدن اینترنت، لپتاپ ها و تبلت ها و درگیری های روزمره خیل عظیمی از مردم به سمت آموزش آنلاین و مجازی کشیده می شوند. تغییر رویه اساتید و مدرسین در رشته های مختلف می تواند در رونق کسب و کار آنها تاثیر به سزایی داشته باشد و درآمد مضاعفی را برای این دسته به ارمغان آورد.

تدریس آنلاین کلاس مجازی

برتری های تدریس آنلاین نسبت به تدریس کلاسهای حضوری

کلاس های حضوری معمولا از طرف آموزشگاه ها، مدارس و موسسات آموزش عالی برگزار شده و استاد صرفا اجرا کننده سیستم می باشد. اما در آموزش آنلاین استاد قادر خواهد بود که تمامی تجربیات خود را به روش دلخواه خود در قالب کلاس مجازی و آنلاین در اختیار دانشجو قرار دهد. علاوه بر این، مدرسین کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی صرفا بازار منطقه ای و محلی را دارند که محدودیت بزرگی برای کسب درآمد می باشد. تدریس آنلاین به مدرسین این قدرت را می دهد تا دانشجویانی از سرتاسر شهر، کشور و یا حتی نقاط مختلف دنیا را در کلاس خود جذب نمایند و درآمد بسیار بالاتری را تجربه نمایند.

برنامه ریزی در تدریس آنلاین

اکثر اساتید دوست دارند تا بتوانند با دانشجوی خود تعامل داشته باشند و بر اساس تعامل با دانشجو کلاس را پیش ببرند. در تدریس آنلاین این تعامل وجود ندارد و استاد می بایست با برنامه ریزی دقیق بداند تا چه چیزی را در طراحی کلاس خود پیاده سازی کرده تا کلاس پربار و بدون نقص داشته باشد. این برنامه ریزی باید شامل سطح بندی مطالب، فصل بندی مطالب، درس بندی مطالب و طراحی سوال و پروژه برای درک بهتر دانشجو باشد. در مارکت آموزش های آنلاین کلاورپد دانشجو و استاد تعامل نیز خواهند داشت. بدین معنی که دانشجو میتواند سوالات خود را از استاد پرسیده و پاسخ خود را دریافت نماید. پس در حقیقت کلاورپد این مشکل را نیز تا حدی مرتفع کرده و دانشجو و استاد میتوانند همیشه در مورد درس ها تعامل داشته باشند.

ارایه مطالب در کلاس آنلاین

تدریس آنلاین برای بسیاری از اساتید ممکن است سخت باشد. انتخاب نوع ارایه کلاس می تواند به استاد و دانشجو بسیار کمک کند. کلاس های مجازی و آنلاین در کلاورپد به دو شکل زیر ارایه می شوند:

  • تدریس ویدیویی
  • تدریس تعاملی یا (interactive)

 

تدریس ویدیویی

در این روش استاد کلاس را بصورت ویدیویی ضبط و ویرایش می کند. هر درس از ۱۰ دقیقه الی ۳۰ دقیقه می باشند و یا استاد روبروی دوربین قرار گرفته و ضبط انجام می شود و یا اینکه استاد از صفحه نمایش خود فیلمبرداری نموده و به تدریس می پردازد. این روش یکی از ساده ترین و همینطور پر استفاده ترین روش ها برای تدریس آنلاین مجازی می باشد.

تدریس تعاملی یا (interactive)

در این روش استاد از نرم افزاری مانند Articulate Storyline استفاده نموده و کلاس خود را بصورت اسلایدهای مختلف و مرتبط طراحی می کند. این اسلایدها می توانند شامل صدای استاد، تصویر، ویدیو و متن باشد که بسته به قدرت خلاقیت و هنر استاد می تواند یادگیری را چندین برابر بهبود ببخشد.

 

پشتیبانی کلاس آنلاین

در مارکت آموزش های آنلاین کلاورپد یکی از قسمت هایی که باعث بهبود پروسه آموزش خواهد شد تعامل بین استاد و دانشجو می باشد. پاسخگویی به سوالات دانشجویان و پشتیبانی کلاس میتواند کلاسی پر بار برای دانشجویان فراهم کند و این باعث موفقیت و فروش بیشتر کلاس آنلاین استاد خواهد شد.

امیدوارم شما هم جزء اساتیدی باشید که قصد دارید وارد دنیای بزرگ آموزش آنلاین در ایران شوید و جزء اولین نفرات باشید که کلاس های آنلاین خود را در کلاورپد منتشر میسازند. برای کسب اطلاعات بیشتر به منظور استاد شدن صفحه چگونه استاد شویم را در کلاورپد با کلیک در اینجا بخوانید.

سایتhttp://cloverpad.net/

http://cloverpad.net/

http://cloverpad.net/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.